Skrivarkurser

Här kommer ett första tips för alla er som gillar att skriva: Skrivarkurser!

Här kan ni söka efter skrivarkurser. Det finns skrivarkurser för yngre, för äldre, för kvinnor, sommarkurser, för att skriva repotage, kurser på distans, kortare kurser, längre kurser... you name it!

Förrförra terminen (vårterminen 2009) gick jag en jättebra skrivarkurs på distans, "Kreativt skrivande och tänkande". Dessvärre gick kursledaren i pension efter kursen, men jag lärde mig massor genom att gå den och därför kan jag verkligen rekomendera alla som drömmer om att bli författare att gå en skrivarkurs.

Så sätt igång och söka kurser nu!

Kommentarer
Postat av: Michelle "Elle" Paine

Den kursen verkar väldigt intressant faktiskt. Ska nog söka kurser när jag blir lite äldre, är ju bara 11, men snart 12 men det är ju knappt någon skillnad.

- michelle.

2010-01-07 @ 14:44:12
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0