Kommande inlägg

Det här kommer du kunna läsa om på bloggen framöver:

- Att ge ut sin egen bok

Har du försökt om och om igen att bli utgiven utan att lyckas? Att få ett bokförlag att nappa är inte det enklaste. Jag kommer tipsa om hur du kan få hjälp att själv ge ut din bok.

- Böcker

Det finns ett flertal böcker som kan hjälpa dig att bli en bättre författare. Jag tänker läsa några utav dessa och tipsa dig om dem så att du kan hitta den som passar dig bäst.

- Kurser

Jag tycker kurser är ett utmärkt sätt att utvecklas på, vilket jag redan har skrivit om, och kommer kolla upp några intressanta kurser att tipsa er om.

- Skrivartips

Massor med tips på hur du kan bli bättre och roliga skrivarövningar att göra.


Kommentarer
Postat av: Petra *

hej (:

Jätte söt blogg ! :D .



Kolla gärna in min/ kommentera !.



Följa varandra på bloglovin ? (:

2010-02-11 @ 22:00:07
URL: http://petrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0